// Freak Tonight
Navigations

Entries About


Hello Fellas
Well hello there. Welcome too Freak Tonight, kbai.

Sweet Sour


Credits
Skin By MimieHuhu
Background Mimie
Some Basecode : Lettha
Best view in Google Chrome only.
HELLO 2013!!!
Saturday, February 2, 2013 | 9:34 PM | 0 freak
Haaa cakk!!! Oh mak aih farah! Dah bersarang siot blog kauuu. Seriously. Hi selamat tahun baru semua. Hahahahaahhahahahahaahhahaha pardon me, nampak mcm dah lambat nak wish. But still new year what? Baru masuk february kot? Chill lah got liston ice tea what? Kata nida. Hahakahakhakaha. So 2013 is okay with me. Wolamak cm tak caye aku dah form 5!!!! Aku eyspiyyyeemmmm tahun ni weh! Aku akan memasuki 17 tahun around sebulan lgi kot. Uwehhhhh farah dah besarrrr. Hm k.

Tahun ni aku stay cls 5D, but half budak cls aku byk dah dipindahkan ke cls hadapan. Maklum pandai pandai belaka, tidaklah mcm saya. Oh babe peneman sejati aku pon dah kena masuk cls C. Nasib shahana stay, so aku pon okay jelah sebab dia member gila aku jugak enn. Hahahahaha. Alhamdulillah tahun ni saya masih lgi jdi penolong ketua kelas. Haaaa ce teka siapa yg bergandingan dgn aku tahun ni sebagai ketua? ........... Afiqqq!!!! Lagiiii..... Boring nye lahai. Asyik muka dia je. Hahah form teacher kami dapat Pn Ruzana Sani oh my god I'm so happy okay. Dpt guru yg sememangnya sudah rapat dgn kita enn. So great senang nak berkomunikasi. Budak cls kami pon half of them is dak cls C, and sesat sorang je budak cls A. Jauh terpelanting tu. hahahaha but its okay. Bdak cls D semuanya sempoi belaka. Disebabkan kesportingan guru cls kami, tak silap aku second week of school masa hari sabtu kami cat cls. Haaa ko ada? Masa tu cls kitorg and cls 5B je yg mengecat. Cls kitorang warna pink oh so ohsem. After that seriously ramai gila cls yg mengikut cat cls. So far rasanya dah 10 ke atas dah cls yg sudah di cat. Copy cat!! ;p Hihihi gurau gurau. So sekian sahajalah dri saya utk entry ini. HAPPY NEW YEAR!!!!!!!


Older Post | Newer Post