// Freak Tonight
Navigations

Entries About


Hello Fellas
Well hello there. Welcome too Freak Tonight, kbai.

Sweet Sour


Credits
Skin By MimieHuhu
Background Mimie
Some Basecode : Lettha
Best view in Google Chrome only.
Jennnnn!
Monday, May 7, 2012 | 4:13 PM | 0 freak
Assalamualaikum and hi :) Aku enn baru balik dri kem sarjan/staf sarjan kat masjid tasik puteri. G jumaat balik ahad. SUMPAH KEM NI OHSEM BEB!!!! Budak-2 semua friendly tak macam time kem kopral tu. Semua menyombong tak tentu arah! Tapi yg kem sarjan ni superb ah!

First day jumaat. Sampai dlm kol 3 lebih cmtu, pendaftaran, berkumpul, pasang khemah. Yang kak myra dah jumpa member-2 dia time kem negeri, pastu izzani perli-2 dia. Dah jumpa member farah ditinggalkan bagai, HAAHAHAH kak myra muka dah bersalah gilaa. Aku dgn izzani masuk kereta cikgu suruh cikgu hantar balik sekali. HAHAH ngokngek punye izzani. Pastu malam, pembahagian kumpulan, makan pastu ujian kerohanian. Ada lah dalam kol 12 lebih nak dekat kol 1 gak habis. (Time ni lah jugak aku dah start rapat dgn member kak myra tu, tam and the geng. Ain sampai time kitorang tgh dinner.) Tam lgi lah bantai tak buat apa-2 lagi. HAHA malam tu aku buat hadis dgn bismillah 5 je. Khalifah ar-rasyidin, puteri/isteri/cucu rasulullah tak buat lgi. Pastu tidur. Takde function aku bawak sleeping bag sebab aku tak guna ponn! -.- Tapi ada jugak function, aku buat jadi bantal peluk. AHAH kitorang dalam khemah bertiga, aku kak myra dgn sherina budak cina. Oh btw kak myra jadi penghuluwati UNTUNGLAHHHH~

Second day sabtu. Bangun kol 450. Haaaaa awal dok? Hihi pastu mandi. Siap-2 keringkan rambut semua solat subuh. Pastu taklimat sikit, pastu buat PT pagi. First aku  dah macam apaa ni PT PT nii. Untung lah budak mana yg g kem negeri, diorang je tau apa PT PT ni. HAHA pastu diorang ajar 5 PT je. WEH FARAH PT TU APA NGOKK?! Ehh ahah nak tau g ah kem krs kau tau ah PT tu nate gapo ;p

Then start lah ujian kedua. Ujian kecergasan. Semua ujian sama je time kem kopral haritu tapi just masa larian disingkatkan, 2.4km dalam masa 15 minit. Dah habis larian pommmm kak myra pengsan. Nasib baik dia kat sebelah aku je time tu. Dapat lah aku sambut dia. Ehh apa semua pengsan mesti dalam pangkuan aku, time mimi dulu pon cmtu gak. Untung lah korang pengsan dalam pangkuan aku. HAHA ecehh~ Aku kejut-2 kak myra dgn akak warrant tu pakai ayat tak boleh bla bila macam dah lama sgt tak sedar. HAHA eh myra myra bangun nak makan nii. Aku pulak, kak myra bangun lah mcD dah sampai dohh~ HAHA Habis semua tu ujian berpangkalan pulakk. 4 pangkalan ada, pangkalan kawad, gadjet, orienteering, and bantu mula ke apa tah nama dia, yg pasal pertolongan cemas tu~ Bantuan cemas tu yg tak tahan, nak buat balutan tertusuk objek tajam tpi objek tu still terlekat kat badan. Hamek kau semua failed kat kumpulan kitorang. Semua taktau cmne nak buat. Puan dgn warrant bantai suh fikir, macam-2 balutan lah jumpa. HAHA k~
Petang ni lah aku start sakit dada. Petang biasa-2 lagi sakit dia, sampai malam time tgh nak sambung buat ujian kerohanian, time tu dah start sakit gila. Mcm kena heart attack tahu tak??!! Time makan malam tu dah lah bbq, aku mmg makan sikit je, pastu kak myra balun semua. Nak termuntah doh! Aku makan 2 suap je kot? Pastu berkumpul utk ujian bertulis, aku dah tak tahan berdiri aku keluar. Dua dua akk warrant pimpin aku mcm aku nak pengsan je, hahaha. Tapi adalah sikit :D Akak warrant suh aku g dalam masjid sapu minyak. Sakit gilaa kot dada aku T_T Tak pernah aku rasa sakit cmtu. TIme aku sorang-2 kat dlm masjid aku dah nangis dah~ Japg akk warrant tanye aku nak buat ujian bertulis ke tak, giloo mu. Mcm takde function ah aku g kem ni tapi tak amik ujian bertulis~ Jgn ckp staf, sarjan pon takkan dapat! So aku amik jelah dalam keadaan yg sakit gilaa tu~
Pastu dah habis kitorang satu geng, aku, kak myra, ain, teman tam habis kan ujian kerohanian dia. Budak laki, danish, izzani, black and the geng lepak sekali kat situ. Warrant lelaki bantai tidur kat masjid, dah byk kali kitorang ckp masuk lah khemah, taknak malas lah, apa lah, haha ngok betoi. Dalam kol 1 lebih tam habiskan ujian kerohanian dia tu, dan dia melompat kegembiraan. Pastu kitorang lepak jap dalam kol 2 masuk tidur.

Third day ahad. Ehh terbangun lambat pulaa, nak dekat kol 6 kot kitorang bangun? Hihi pastu dah setel semua, buat PT pagi. Pastu bahagi kumpulan buat khidmat masyarakat. Pastu kemas packing-2 barang, sarapan, pakai full. Utk majlis penutup. Dalam kol 10 lebih kot melepek sampai nak dekat kol 12 majlis tak start lgi. Then tuan kamisan dah panggil nak umum keputusan. Jantung dah dupdap dupdap gilaa. Alhamdulillah dapat sarjan :) Pastu makan pastu balik. Thanks cikgu zaza hantar sampai depan rumahhh! :) Cikgu mcm memahami je kitorang tgh penat ;)



*yg tgh tam yg tepi ain
Gonna miss you derr! InsyaAllah ada masa kita jumpa tahun depan kay! :) Gambar yg lain dekat phone kak myra T_T Phone aku nak habis battery lollll


Older Post | Newer Post