// Freak Tonight
Navigations

Entries About


Hello Fellas
Well hello there. Welcome too Freak Tonight, kbai.

Sweet Sour


Credits
Skin By MimieHuhu
Background Mimie
Some Basecode : Lettha
Best view in Google Chrome only.
Pelajar Menengah Atas
Friday, April 27, 2012 | 4:01 PM | 0 freak
Assalamualaikum :) Hii! Hee aku rasa mcm dah lewat nak cerita benda ni. Sbb nak masuk bulan 5 dah pon. Peduli? Nak cerita jugak! :D Aku nak cerita pasal "4 Dinamik 2012". Ecehh. Siapakah gerangan manusia di 4 Dinamik? Nahhh iniii diaa......
Depan dri kiri anda : Izzad, Nami, Nazrin, Ariez, Afiq, Guru tercintun, Aku, Syud, Nad, Mek, Liyana
Tengah dri kiri anda : Khalil, Hana, Babe, Ekyn, Fatin, Lisha, Pieja, Eya, Zizah, Zaim
Belakang dri kiri anda : Ariff, Khai, Badang, Sukri, Adiyat, A.k, Narish, Zubair, Fadhli, Riffat
Haaaa first aku nak comment dulu pasal gambar ni. Semua okay je. TAPI!! Ada tapi kay, tapi gambar tidak formal telah hancur berkecai hanya kerana INDON didepan itu telah "MENYAKAIKAN" gambar ini. Ohh tefakk lah indon! Kdah done~
Guru kelas : Pn Siti Hajar
Ketua tingkatan : Muhd Afiq
Penolong ketua ting. : FARAH AQILAH (saja capslock ;p)
K tu je yg penting ;p HAHA aku nak perkenalkan seorang demi seorang :D
Dri depan ek. Izzad, dia ni mcm jejaka pujaan ramai lah. HAHA rambut dia perang ori doh. Pastu muka handsome, mana tak jadi pujaan ye dok? Nami, dia dah pindah kelantan :( Huuuu sedih akuu. Tak berapa nak happening cls takde dia. Nazrin, budak pandai addmath dpt A. UNTUNG LAHHHH -.- Ariez, annoying -.- Orang panggil dia atok dia atas sebab-2 tertentu. Afiq, huh sakit hati kalau cakap dgn mamat ni. Selalu nak gaduh dgn aku je time contact hour. Lol. Guru tercintun, dia ajar math. Dan dia sgt superb! :) Aku, comell nyaaaa. HAHAHAAH =)) Syud, okay dia ni member gila aku dalam cls dan selaku bendahari :) Nad, dia ni selalu loading. HAHA. Mek, aku suka tegur dia, taktau kenapa. Ahah. Liyana, owhh sgt best kacau dia ni~ :D

Tengah pula. Khalil, classmates dri form 3 ke form 2 tah. Annoying babeee~ Hana, si budak yg suka tnye soalan bila buat oral. HAHA =)) Babe, geng 6 jahanam aku :) Ekyn, geng masuk cls lambat sekali dgn babe :D Fatin, budak pandai dan sangat susah utk gelak -.- Lisha, no comment. First time seumur hidup aku ada classmate non-muslim. Pieja, owh dia ni pon member gila aku dlm cls :) Eya, pendiam. Tak reti aku nak berkawan dgn org pendiam. HAHA but lately ni dia dah mula bersuara sikit. Mybe sbb aku tegur dia pendiam sgt kot? Ahah. Zizah, selalu menggangu nafsu laparku dgn nasi lemak yg dia selalu bawak time pagi -.- Zaim, no comment, tak bertegur sgt. Classmate aku time form 1.

Belakang pula. Ariff, selalu tegur aku bila aku badmood. Ahah. Khai, si budak sengal. Badang, member dri sekolah rendah and first time kat semerbak se'cls' dgn aku. Sukri, indon sakai aku tak suka dia :) Adiyat, kaki tidur dlm cls. A.k, no comment. First time seumur hidup aku ada classmate non-muslim. Narish, no comment. First time seumur hidup aku ada classmate non-muslim. Zubair, pendiam. Fadhli, pendiam lah jugak. Riffat, no comment. Tak berapa bertegur.

K DAH HABIS!!! Hahah kbai :)


Older Post | Newer Post